Gele (vogel)poep, van welk dier??

heb deze zomer al paar keer gehad dat ik in de tuin lag en er gewoon zomaar opeens een heel klein vlekje gele (ik denk dus vogelpoep) uit de lucht kwam vallen op mij. van welke dier of vogel is dit en kan het eigenlijk kwaad denken Julie? ik word echt als slachtoffer gezien haha

Toegevoegd na 10 minuten:
Julie is natuurlijk jullie;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
8.6K
Amadea
13 jaar geleden
Dat moet je dan aan Julie zelf vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit vroeg je net ook al...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toen had ik hem perongeul verwijderd

Antwoorden (5)

lieveheersbeestjes willen nog wel eens gele vlekken geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poepen die ook in de lucht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze Lieve Heer die in de hemelen zij, wil ook wel eens vliegen....en kennelijk rooms poepen in het geel.
In het algemeen kunnen eigenlijk alle vogels wat gelere ontlasting krijgen als ze een proteine rijk dieet hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het over een 'heel klein vlekje'. Weet je wel zeker dat dit niet iets is wat van een boom in de buurt afkomt? Ik heb namelijk deze 'vlekjes' ook wel eens op mijn wasgoed zitten wanneer ik het buiten droog. Al moet ik bekennen dat ik nog steeds niet weet waar, of van welke boom het vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zou ook goed kunnen misschien, het is wel een nat vlekje als het op me arm valt en het is inderdaad klein, gewoon een klein stipje....hmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt mij geen vogelpoep dan. En in het geval van mijn gele vlekjes op mijn wasgoed zeker niet, vandaar ;-)
Volgens mij is het een soort gele vliegenpoep, ik heb het ook vaak als ik witte was buiten heb hangen waar veel vliegen op af komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is waarschijnlijk van een kanarie of van een piepkuikentje.